مصاحبه آرشیو خبر ها
اركستر تحسین از یوونتوس عجب می‌ نوازد!

اركستر تحسین از یوونتوس عجب می‌ نوازد!

 

حال یوونتوس این روزها آنقدر خوب است كه رسانه‌های ایتالیایی و كارشناسان سخت‌گیرش نیز چاره‌ای جز تمجید و اذعان به قدرت این تیم ندارند. در روزهایی كه اندك انتقاداتِ موجود از بانوی پیر نیز بیشتر از جانب تیفوسی‌های دلواپسِ‌ یووه ابراز می‌شود، پر تكرارترین تحلیل و دیدگاه حول و حوش اردوی سیاه و سپیدها «امید به فتح لیگ قهرمانان اروپا» است؛ خواستی كه زیر پوست تیفوسی‌های یووه با هیجان و خروشان در جریان است.

 

این روزها بیشتر روزنامه‌ها، ‌شبكه‌های تلویزیونی و رادیویی و وب‌سایت‌های ایتالیایی شاهد نظرها و تحلیل‌های آغشته به تحسینی است كه به مجموعه یوونتوس، بازیكنان و كادر فنی‌اش ابراز می‌شود. در ادامه چند نمونه از جدیدترین نمونه‌های این اظهارنظرها در 24 ساعت گذشته را با هم مرور می‌كنیم تا بیشتر در حال و هوای ماه عسل بیانكونری‌ها در فضای رسانه‌ای اين كشور قرار بگیریم.

 

فابیو كاره‌سا خبرنگار و كارشناس شبكه Sky Sport در گفتگو با برنامه رادیویی Deejay Football club

 

 

حرف‌های زیادی در مورد محافظه‌كاری الگری در رسانه‌ها منتشر می‌شود اما من ترجیح می‌دهم او را یك «تكنسینِ دیوانه» خطاب كنم! تجزیه و تحلیل‌های او از حریفان استثنایی است.؛ الگری یك آنالیزور نخبه است كه از هیچ فرصت و شكافی در ساختار تاكتیكی حریفانش سرسری نمی‌گذرد. كافیست بازیكنانِ تحت هدایت او دستوراتش را در زمین مو به مو اجرا كنند تا نتیجه به راحتی از آن آنها شود. اینتر دربی ایتالیا را نه فقط به یوونتوس بلكه به تفكرات الگری و حضور بهترین مدافع جهان (جورجو كیه‌لینی) در تركیبش واگذار كرد.

 

اُتاویو بیانكی مربی سابق اینتر و ناپولی در گفتگو با رادیو Sportiva

 

 

«یوونتوس» با «یوونتوس» پیروز دربی ایتالیا شد! یوونتوسی كه از تمام ابزارها و توانمندی‌هایش آگاه است و در بزنگاه‌های حساس به خوبی از آنها استفاده می‌كند. اینتر در مقابل یووه راه درستی را برای نتیجه گرفتن انتخاب كرد اما واقعیت این است كه آنها برای شكست بیانكونری‌ها باید شبیه خود آنها می‌شدند: یك «یوونتوسِ» دیگر. نراتزوری و اسپالتی باید بپذیرند برای رسیدن به سطح بیانكونری‌ها زمان بیشتری را نیاز دارند.

 

جانی بالتسارینی روزنامه‌نگار و كارشناس Mediaset در گفتگو با calciomercato

 

 

بر خلاف برخی از نگرانی‌ها، من مطمئن هستم كه یوونتوس به خوبی ریتم و هارمونی خود را تا انتهای این فصل حفظ خواهد كرد. هرچند امره جان و سامی خدیرا به زودی یووه را همراهی خواهند كرد اما اگر بانوی پیر بتوانند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی چهره‌هایی همچون پوگبا و یا ایسكو را نیز به مجموعه خود بیافزایند دیگر بعید است تیمی توان رویارویی با آنها را داشته باشد. در بخش هجومی نیز یووه جزو خوب‌های اروپاست و با حفظ جوان آینده‌داری مثل مویس كین نیز، دیگر هیچ نیازی به افزودن چهره‌ای جدید نخواهد داشت.

 

ماریو اسكونچرتی سرمقاله‌نویس روزنامه Corriere della Sera در گفتگو با وب‌سایت numero‐diez

 

 

یوونتوس بسیار بالاتر از سایر رقبای ایتالیایی‌اش قرار دارد. تیم الگری یكی از قوی‌ترین و آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر اروپاست. وقتی من به حضور ناپولی و اینتر در مراحل بالاتر رقابت‌های جام قهرمانان اروپا خوش‌بین هستم دیگر تكلیف یوونتوس روشن است؛ بیانكونری‌ها بی‌حرفِ پیش یكی از 4 تیم پایانی این مسابقات خواهند بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: